Brev:
Sterilisering af flasker
29. november 2010
Alder:
8 mdr.
Sterilisering af flasker
Hej;)
Så vender jeg tilbage endnu engang med et spørgsmål.. Tusind tak for de andre svar i sommers.. De var til stor hjælp;)
Min datter er nu 8.5 mdr gammel, og stor trives og kravler rundt.. Hun får stadig mme på flaske 6 stk af 120 ml i døgnet, samt 3 ske måltider. grød/brød/aftensmad. Er det passende, eller ska jeg begynde at trappe ned med mme?
Jeg koger flaskerne og vandet hver gang, men tænkte på om hun ik er ved at være i den alder hvor jeg bare kan tage koldt vand fra hanen og så varme det i microovnen og derefter tilsætte mme pulver? og behøver flaskerne at koges hver gang? Hun drikker jo vand fra hanen til måltiderne og af kopper der ik er kogte... eller har det noget andet at sige når det er mælk?
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Kærlig hilsen
fra Norge